15 października 2025 roku odbyło się polsko-ukraińskie forum naukowe „Dziedzictwo transformacji ustrojowych w prawie i gospodarce: Polska i Ukraina”, którego realizacja została dofinansowana przez Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego. Wydarzenie zgromadziło ekspertów oraz młodych badaczy z obu krajów, stwarzając przestrzeń do prezentacji badań oraz wymiany doświadczeń dotyczących przemian ustrojowych, prawnych i gospodarczych zachodzących w Polsce i Ukrainie.
- Szczegóły
13–14 listopada 2025 roku w Krakowie odbył się II Małopolski Kongres Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia, którego tegoroczne hasło przewodnie brzmiało: „Bezpieczeństwo pracy i zdrowie pracowników – nowe wyzwania, wspólna odpowiedzialność”. Współorganizatorem wydarzenia był Instytut Nauk Technicznych UKEN, aktywnie uczestniczący w merytorycznej części obrad. Patronat honorowy nad Kongresem objął między innymi Rektor Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
- Szczegóły
Prof. dr hab. Tomasz Szemberg, Dyrektor Instytutu Matematyki UKEN, oraz dr hab. Piotr Pokora, prof. UKEN, Przewodniczący Rady Dyscypliny Matematyka, reprezentowali Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie podczas V Konferencji sprawozdawczej uczelni uczestniczących w pierwszym konkursie programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza” (IDUB).
- Szczegóły
Jan Franczyk, z Instytutu Psychologii UKEN, został uhonorowany Nagrodą Prezesa Instytutu Pamięci Narodowej „Świadek Historii”. Uroczystość wręczenia wyróżnień odbyła się 14 listopada 2025 roku w sali konferencyjnej Delegatury IPN w Kielcach. W tegorocznej edycji nagrody, przyznawanej osobom i instytucjom szczególnie zasłużonym w upamiętnianiu historii Narodu Polskiego, wyróżniono sześć osób z województwa świętokrzyskiego i małopolskiego.
- Szczegóły
Katedra Przedsiębiorczości i Innowacji Społecznych, działająca w ramach Instytutu Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie uczestniczy w realizacji międzynarodowego projektu „RISE UP – Resilience, Innovation, and University Student Empowerment through Reflective Climate Education and Action”.
- Szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej


